Translate

piątek, 30 listopada 2012

Lakier Wibo Express Growth nr.446

Hej :)


Na promocji w Rossmannie udało mi się kupić ten oto złoty lakier. Gdy tylko zobaczyłam go na półce pomyślałam o Świętach Bożego Narodzenia ;) A tak się prezentuje:














 Przepraszam za kiepskiej jakości zdjęcia :/

Moja opinia:

 Lakier ma śliczny złoty kolor, który kojarzy mi się
ze Świętami.Łatwo się nim maluje, ma odpowiednią konsystencję, pędzelek jest równie dobry.
Odpowiednio kryje przy dwóch warstwach i bardzo szybko schnie.
Lakier na paznokciach trzyma się dość długo,ja mam
go już 4 dni i nie ma odprysków.

Cena: ok. 5 zł

A Wy co o nim myślicie?

Do następnego posta.


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz pozytywny jak i zawierający kulturalną krytykę.
Komentarze obraźliwe będą usuwane.

A jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...