Translate

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Lakier Safari - Niebieski

Hej :)

Chciałabym Wam pokazać co aktualnie nosze na paznokciach.

Noszę ten niebieściutki lakier od Safari. Nie jestem fanką niebieskich kolorów, ale ten jest jednym z niewielu wyjątków.
 Ja go kupiłam w chińskim markecie :D










Moja ocena:
Lakier ma ładny niebieski kolor.
Bardzo dobrze się go nakłada, ma dość wąski pędzelek.
Dobrze kryje za pierwszym razem.
Szybko schnie,  u mnie na paznokciach wytrzymał  trzy dni.


Macie inne lakiery od Safari? Są równie dobre, chcę kupić jeszcze inne kolory?

Do następnego posta.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz pozytywny jak i zawierający kulturalną krytykę.
Komentarze obraźliwe będą usuwane.

A jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...