Translate

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Zakupy ♥

Hej:)
Jak spędziłyście weekend? Ja dziś wybrałam się na małe zakupy:) Oto co udało mi się złowić w Naturze i Golden Rose:
a dokładniej:
  • Lakier Golden Rose Jolly Jewels nr. 105

  • Lakier Golden Rose Rich Color nr.05



  • Lakier Golden Rose With Protein  nr. 329 i numer mi nie znany,ponieważ jest zamazany
     
  •  Essence Nail Art DUO Stylist   


I coś mniej kosmetycznego:
Okulary ''zerówki'' na przecenie za jedyne 7.90 zł za sztukę w C&A

A już niedługo napadam na zimowe wyprzedaże :)

Do następnego posta.

Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz pozytywny jak i zawierający kulturalną krytykę.
Komentarze obraźliwe będą usuwane.

A jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...