Translate

piątek, 1 lutego 2013

Golden Rose Rich Color 05


Hej :)
Nareszcie długo wyczekiwany weekend!! Strasznie ciężko mi się wstaje rano po feriach, ale pociesza mnie to, że już za 6 tygodni znowu wolne Święta :P
 Teraz o głównym temacie tego posta:

 Nazwa: Golden Rose Rich Color 05
Odcień: #05
Dostępność: sklepy i wysepki Golden Rose
 Cena: 6.20zł
 Pojemność: 10,5ml
 Kolor: beżowy
 Krycie: 2 warstwy
 Wytrzymałość: 3-4 dni
 Plusy:
+kolor
+tani
+szybko schnie
+wytrzymałość
                                                                                   +krycie
                                                                                    +gruby pędzelek ułatwiający nakładanie
                                                                                     Minusy: brak

















Beżowego lakieru szukałam od dłuższego czasu, ale jeden lakier za jasny, drugi za ciemny. I pewnej magicznej niedzieli ujrzałam tego jedynego. Od początku byłam zachwycona kolorem, a od pierwszego malowania - konsystencją, pędzelkiem, kryciem i wytrzymałością. Jest to chyba mój ulubiony lakier, jestem ciekawa jak prezentują się inne kolory z tej serii.



























To na tyle :D


Do następnego posta.


Pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ladny odcien bezu. Ja niestety kiedys kupilam jakiegos nudziaka, bodajze z wibo i na moich paznokciach wyglada raczej jak plytka paznokciowa u umarlaka ;) haha:) U Ciebie zdecydowanie lepiej to wizualnie wyglada :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie nudziaki, a tej nowej serii lakierów nie mam żadnego, ale poluję na czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor i piękne wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam beżowe lakiery :) piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek ;)
    Muszę sobie go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz pozytywny jak i zawierający kulturalną krytykę.
Komentarze obraźliwe będą usuwane.

A jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...