Translate

niedziela, 10 lutego 2013

Sobotnie zakupy.

Hej:)

Byłam sobie wczoraj w centrum i po wyjściu uznałam, że muszę się leczyć:) Zobaczcie dlaczego :



Możecie mi polecić jakiegoś lekarza od uzależnień?



  • Golden Rose Magnetic - 13.50 zł. wysepka G.R.
  • Miss Match Sizzling Red - (zmienia kolor pod wpływem ciepła/zimna) 5.99 zł. Real

  • Zmywacz Paris - gratis do lakieru G.R. Magnetic


  • KillyS polerka do paznokci - 5.49 zł.Real

  • Eveline odżywka do rzęs - 8.99 zł. Biedronka


  • Świeczka o zapachu owoców leśnych - 4.99 zł. IKEA

 Kupiłam jeszcze spodnie w H&M za 59.99,  nie robiłam osobnego zdj. bo po co. :D

Co myślicie o zakupach, macie którąś z tych rzeczy?


Do następnego posta.


Pozdrawiam :)









3 komentarze:

  1. zainteresowala mnie ta odzywka eweline;) bo mam tez ale chyba w innym opakowaniu i nie wiem czy to tylko zmiana opakowania czy zupelnie co innego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takich malutkich zakupów nie należy mieć wyrzutów sumienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy! mam tą odżywkę do rzęs ale leży nie używana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz pozytywny jak i zawierający kulturalną krytykę.
Komentarze obraźliwe będą usuwane.

A jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...