Translate

poniedziałek, 18 marca 2013

Caviar manicure+trochę rozdań.

Hej :)

Na dzień kobiet dostałam lakier i "kuleczki" do paznokci. Wykorzystałam te rzeczy do zrobienia bardzo ładnego mani. Efekt nie jest trwały, u mnie wytrzymał 1 dzień.























 _________________________________________________________________
A teraz rozdania w których biorę udział:

                                     -->KLIK<-- do 13.04


 
                                           -->KLIK<--  DO 01.04


                                     --->KLIK<---- do 31.03


                                     --->KLIK<--- do 31.03

                                     --->KLIK<--- do 30.03



Na wszystkie rozdania serdecznie zapraszam :)


Do następnego posta.



Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Ale piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kawiorowy manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie :) strasznie lubię kawior :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu zamówić kawior i wypróbować na swoich paznokciach :) Podoba mi się efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagaowana!!! http://gosiaczek6661.blogspot.com/ - zapraszam do zabawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowna zieleń !! jak żuczek się świeci :)
    witam serdecznie kolejną lakieromaniaczkę :D
    i oczywiście dodaję do obserwowanych z miłą chęcią...
    Pozdrawiam - Marlenails

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz pozytywny jak i zawierający kulturalną krytykę.
Komentarze obraźliwe będą usuwane.

A jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...