Translate

sobota, 21 grudnia 2013

Winter nails.

Hej :)

Czy tylko ja cieszę się jak głupi do sera, gdy tylko pomyślę o świętach, śniegu (który mam nadzieję, że w końcu spadnie) i ogólnie o czasie zimowym? Ach uwielbiam te chwile, najbardziej lubię jak pada śnieg! A, że jeszcze nie pada w Poznaniu, to pada na moich paznokciach ^^Zaopatrzcie się w coś ciepłego do picia, koc i mogę Was zaprosić do obejrzenia zdjęć :)


Nie dodałam, że wprowadziłam małe zmiany :) Paznokcie już od kilku dni są spiłowane na kwadrat! Moim zdanie zmiana na lepsze, w końcu coś nowego :)






















Użyłam:
- Paese Mineralna Baza Wygładzająca
- My Secret French Manicure #01
- Golden Rose Holiday #70
- Essie #251 Avenue Maintain  
- Kinetics Kwik Kote


A u Was zima już zagościła w mieście, czy tylko na pazurkach?


Do następnego posta.


Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. świetny pomysł na paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się bardzo podoba i to jak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadło mi w oko to zimowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nie zagościła bo straszne jej nie lubię:) niemniej jednak Stylizacja pazurków urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne mani :) cóż zimy nie ma, za to u mnie na krzaczku są już bazie kotki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysłowe:)))
    szkoda, że u mnie za oknem jeszcze ani grama śniegu :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz pozytywny jak i zawierający kulturalną krytykę.
Komentarze obraźliwe będą usuwane.

A jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...