Translate

środa, 19 lutego 2014

Rozwiesiłam pranie! (na paznokciach :) )

Hej :)

Jesteem! Wróciłam do Was, do blogowania! Przepraszam za moją nieobecność, przez pierwszy tydzień lutego byłam na działce, w drugi chorowałam, przez co nie miałam pomysłu na napisanie posta, czy nawet pomalowanie paznokci. Teraz już jestem i mam nadzieję że nic mnie nie przetrzyma na dłużej :)


Wracając do tematu posta, który jest dość dziwny :) Mowa o praniu, wiem że nie wszystkim się spodoba  taki wzorek :) Nie są to kwiatki lub kotki, tylko coś zupełnie innego i dziwnego. Na paznokciach "wiszą" skarpetki (nie do pary) i majteczki w kropeczki. Starałam się stworzyć oryginalny motyw, taki którego jeszcze nigdzie nie widziałam na Waszych blogach, pranie było idealne :D (chyba, że ktoś już robił takie mani, to niech mi napisze) Na Essie Fiji namalowałam sznurek i  gwoździe brązową farbką akrylową. Na sznurku klamerki, a właściwie coś co za bardzo ich nie przypomina, ale załóżmy że są to klamerki. ;) Trzymają one wcześniej wspomniane skarpetki malowane farbką i majtaski malowane lakierem Essence z limitki Floral Grunge.
Zapraszam do przeglądnięcia zdjęć :)





















Co myślicie o moim praniu? :)



Do następnego posta.



Pozdrawiam :)



15 komentarzy:

  1. A to dobre;) Ciekawe jak długo będzie schło u Ciebie na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie na szczęście pokryte topem szybko wyschło :P

      Usuń
  2. aaale czadowy pomysł na mani, super całość wygląda ;) takie wesołe zdobienie, aż mi się od razu gęba cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne!! ale mi się podoba! oryginalny pomysł i śliczne wykonanie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. haha aż się do siebie uśmiechnęłam :) piękny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha no genialny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba, majtaski najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaaaaakie oryginalne!! boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysł miałaś genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tym motywem, którego nie widziałaś na innych blogach to trafiłaś idealnie ;-) Też nie widziałam u nikogo majtek zawieszonych na sznurku od prania u nikogo na paznokciach ;-D Bardzo oryginalny pomysł! Chylę czoła przed pomysłowością!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz pozytywny jak i zawierający kulturalną krytykę.
Komentarze obraźliwe będą usuwane.

A jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...