Translate

wtorek, 14 października 2014

Białe kokardki z Born Pretty Store

Hej hej :)

Dziś pokaże Wam mani w którym główną rolę grają białe kokardki ze sklepu Born Pretty Store.



Kokardki, które ja wybrałam mają biały, lekko kremowy kolor, a w ich środku jest cyrkonia. Do wyboru jest jeszcze 11 innych kolorów. Ja kokardkę przykleiłam na mokry lakier i trzymała mi się niecały dzień, nocy nie przetrwała. Ozdoba ma wymiary 1cm x 0,8cm, przez co odstaje od płytki paznokcia. Moim zdaniem świetnie ożywia manicure i jest jego ciekawą dekoracją.



Kokardki możecie kupić w sklepie Born Pretty Store , w cenie 2,38$ za 10 sztuk. Dodatkowo używając kodu ZAGX31 otrzymacie 10% zniżki na zakupy. Wysyłka jest darmowa!














Miałyście już takie ozdoby 3D? Co o nich myślicie? A może cały czas myślicie nad zakupem?


Do następnego posta.


Pozdrawiam :)


 Fakt, iż produkt otrzymałam za darmo nie wpłynął na moją opinie.

10 komentarzy:

  1. Ale super, nie widziałam wcześniej takich fajnych ozdób. Jednak znając moje szczęście na moich paznokciach długo by się nie trzymały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają fajnie ale są niewygodne w użytkowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny bajer, ale z racji, że szybko odpada to raczej się nie zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam i raczej się nie skuszę. Wydaje mi się, że by mi przeszkadzały

    OdpowiedzUsuń
  5. na zdjęciach wyglądają uroczo, ale mega niepraktyczne ;) niemniej jednak ślicznie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bałabym się,że będą haczyć

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię motyw kokardki na paznokciach , jest taki dziewczecy i uroczy
    Chcę Cię zaprosić na rozdanie czekające na moim blogu, sama wybierasz kosmetyczną nagrodę . Wystarczy że zaobserwujesz blog i gotowe :)Zachęcam do wzięcia udziału

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/2014/12/r-o-z-d-n-i-e-2-tak-jak-obiecaam-przy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda ale chyba nie praktyczne, ja w każdym bądź razie nie umiałabym "chodzić" w takich paznokciach bo by mnie denerwowały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda ta kokardka, szkoda tylko że jest taka nietrwała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz pozytywny jak i zawierający kulturalną krytykę.
Komentarze obraźliwe będą usuwane.

A jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...