Translate

wtorek, 14 stycznia 2014

Hean #187 Hot Wine

Hej :)


Dziś pokażę Wam lakier, który był ze mną w Wigilię. Jest to ostatni z trzech lakierów, które dostałam do testowania od Hean. To kolor, jakiego nie miałam dotąd w kolekcji . Pewnie dlatego że wolę jasne kolory, ten jest chyba jedynym ciemnym (nie licząc czerni) jaki mam. A jest przepiękny! Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

Nazwa: Hean City Fashion   
Odcień: #187 Hot Wine
Dostępność Sklep Hean
Cena:
8.99zł
Pojemność:
12 ml
Kolorbordowy

Krycie: 
2 warstwy   
Pędzelek: Szeroki, prosto ścięty
Wysychanie:
szybkie
Wytrzymałość: 4 dni 
 Plusy: 
 +kolor
 +szeroki pędzelek
+ cena
+ bardzo się błyszczy
+ krycie 
Minusy:
---

Ocena: 5+/6

Hean City Fashion #187 Hot Wine, to lakier koloru bordowego 
z domieszką brązu, o kremowym wykończeniu.
Nakładanie nie sprawia żadnych problemów, dzięki szerokiemu pędzelkowi i dobrej pigmentacji, kryje przy dwóch warstwach.  Lakier schnie bardzo szybko i po wyschnięciu bardzo się błyszczy. W szklanej, prostokątnej, solidne wykonanej buteleczce mieści się 12 ml emalii. Za tą ilość zapłacimy 8.99 zł. Nosiłam lakier na paznokciach przez 3 dni, bez żadnych uszkodzeń, jedynie końcówki były delikatnie starte. Zmywa się dobrze, lekko farbuje palce, lecz nie jest to wielkim minusem. 
Podsumowując, za niską cenę otrzymujemy bardzo dobry jakościowo lakier o przepięknym kolorze.  Oczywiście mogę polecić go każdemu, lakier na 5+!


























Co myślicie o tym kolorze? Macie już taki?


Do następnego posta.


Pozdrawiam :) 

5 komentarzy:

  1. ładny kolorek, czasami takie lubię mieć na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie na zdjęciach widzę brązowy lakier a nie bordowy - ale to może przekłamanie monitora, albo aparatu.
    Ładny lakier, chociaż mi osobiście ten kolor bardziej kojarzy się z czekoladą niż z winem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor, szkoda że w mojej okolicy nie ma tego sklepu ;(

    zapraszam: lakiero-holiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz pozytywny jak i zawierający kulturalną krytykę.
Komentarze obraźliwe będą usuwane.

A jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...