Translate

środa, 2 lipca 2014

Sweets Nail Art

Hej  hej :)

Ostatnio na Facebooku, Essence zorganizowało konkurs "Słodkości w zasięgu ręki", w którym należało stworzyć mani nawiązujące do słodyczy. Wzięłam udział, choć nie wygrałam to i tak jestem bardzo zadowolona z mojej pracy :) Inspirowałam się paznokciami znalezionymi gdzieś w grafice Google, niestety nie mogę znaleźć linka do pracy :/






Co myślicie o mojej pracy?



Do następnego posta.


Pozdrawiam :)

______________________________________________
Post opublikował się automatycznie, teraz pewnie leżę na plaży w Grecji :D

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz pozytywny jak i zawierający kulturalną krytykę.
Komentarze obraźliwe będą usuwane.

A jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...